5.0
gebaseerd op 37 reviews

Jeltje is erg secuur, vriendelijk en heeft verstand van zaken. Weer blij met mijn nagels 💅

Nelly - 6 maanden geleden

Patricia is een topper.

Jolanda - 6 maanden geleden

Kundig, gezellig, mooie producten fijne sfeer

Marjon - 6 maanden geleden

Het is altijd een feestje om naar Patricia toe te gaan want ze maakt er altijd iets heel moois van.

Bianca - 6 maanden geleden

Altijd weer kunstwerkjes op je nagels! Patricia is enorm kundig en het is altijd gezellig en huiselijk...

Regina - 6 maanden geleden

Tijdje niet geweest ivm zwangerschapsverlof van Patricia maar ik ben weer blij dat ze terug is!! Vanochtend mijn nagels weer door haar laten doen. Zijn weer prachtig!

Elske - 6 maanden geleden

Het was een ontspannen afspraak En was erg tevreden met het resultaat van mijn nagels ze zijn super mooi geworden

Katarina - 9 maanden geleden

Helemaal blij! Top medewerkers bij Instyle Nails!

Marloes - 9 maanden geleden

Super mooie nagels. Heel goed geluisterd naar mijn wensen qua lengte en behandeling van een nagel specifiek. Met veel toewijding en deskundigheid uitgevoerd. Laklaag prachtig aangebracht. Heel tevreden met eindresultaat!
Zeer tevreden met het eindresultaat.

Hilde - 10 maanden geleden

Liefdevol en met zorg zijn mijn nagels op een persoonlijke manier weer netjes gemaakt.

Sarina - 11 maanden geleden